Diamond and Pearl adventure

2011-12-20 @ 18:15:44
Avskavt nagellack, javisst!
Jag fick boken Pokémon - Diamond and Pearl adventure (1 & 2) av farmor förra julen.
Det är faktiskt en väldigt fin manga. Visst är det synd att det inte är Ash, utan en look-a-like som kallas Hareta. (Nej, ingen av de på bilden)
Men annars liksom, mumma. >:] ~
---------------
Idag har jag inte gjort NÅGONTING. Eller jo, jag har varit närvarande i skolan. För jobbat har jag inte gjort.
So:n, frågesport "lek", slöjden behövde vi inte göra något eftersom vi var klara så vi gick tidigt osv, svenskan behövde man inte ens vara på (!!) så Yu, jag och Anna satt och körde skit gubbe till håltimmen var över. Kom två två gånger och trea en gång.. vad jag minns :[ Vi åt på mcdonalds också, jag tog en happy meal men glömde be om sötsur sås, förstörde hela min dag, OKEJ. Haha nä, Yu delade med sig av sin sötsura (som innehåller aprikoskräm eller något, MUMMAA.... </3) men den är fortfarande god, ok.
Sen kom en författare och höll ett föredrag, helt ok. LÅNGTRÅKIGT, oftast.
Note till mig själv: Ta med dig glasögonen imorgon, KVINNA! D8<

Nu ska jag sätta mig och rita lite karaktärer ifrån serien, för jag är jätte uttråkad. Fast, jag är jätte mycket julklappar att göra, två stycken, heheheh. Känner att detta blev ett långt inlägg, men jag bloggar inte mer idag för sen ska jag på kvällsfika hos mammas kompis och köra plump med mojmoj c:
(Imorgon så börjar vi klockan tio = jag får vakna klockan åtta = jag är utvilad = jag är lycklig + att det inte är några lektioner mer, eftersom vi bara ska se film då och ha avslutning på torsdag, Jippie! n_n)

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Sasu

Awzum oUo

2011-12-20 @ 18:30:55
URL: http://misery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0