Äntligen JULLOV ~

2011-12-22 @ 20:14:16
Idag så har jag verkligen "gjort något" första dagen på jullovet! Först vaknade jag klockan åtta, satt på tåget klockan kvart över nio och var i skolan, på avslutning med sång och pepparkakor ifrån tio till kvart i tolv. Very nice, yes!
Sen åkte jag, mormor, mamma, min lillasyster och Nåmi till en japansk restaurang som verkligen hade UNDERBAR mat. (jag har ätit där en gång tidigare...) fast nu åt vi först två stycken onigris, sen drack jag cola light, grönt tea och en lunch-box med japanska chicken nuggets. Jätte goooott, verkligen! Rekommenderas.
Sen åkte vi till kungsan, då vi åkte skriskor. (VAR.HAR.MINA.SKILLS.FÖRSVUNNIT!?) Gosh! det gick skit dåligt, hackade runt på lånade hockeyrör och såg ut som en idiot. Fast det var kul! Della, Alice, Melissa och Carro var också där. Det var länge sedan jag såg dem [: ~ Och, och, och sen så åkte vi och såg på något skumt palats som var ganska ... dyrbart. Efter några timmar så gick vi till NK istället och såg på deras julskyltning. (ett måste varenda år, yup.) Det var helt okej i år, saknade lite fantasi och roligheter. Tomten såg ut som ... ja... stel gubbe. Men gillade dräkterna han valde emellan och när han såg ut som en bläckfisk! Awesome.

(1 och en halv, knappt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0