Do you live in a house?

2011-04-05 @ 16:33:50
(no -   I live in a cup of tea)
Jo, jag övar på engelska provet och jag garvade ihjäl mig åt att vi ska kunna "Do you live in a house?" ..
Jag menar, visst kan man bo i andra saker än ett hus men asså.. XD
Sitter och äter bullar också, med Della och Nåmi.  Vi har haft det jätte mysigt!  
= sett hairspray, ätit mat (vi slutade 12.00 idag! :>), släppt ut svampbob.. ehm.. det ledde mig in i nästa del 8D *låta viktig* Vi tog ut Dellas svampbob-ballong och när jag skulla hålla honom råkade jag släppa och då flög han iväg och typ fastnade i ett träd. Vi höll på en massa för att få ner honom men det failade. så nu sitter han och vilar i det stoora trädet. Så om ni ser en sådan ballong någongång ute så säg till heh ! :]
Men till dagens fråga (damdamdamdamdaaa  ~)
Do you live in a house?

Kommentarer
Postat av: jaaaru, vem?

I DON'T LIVE IN A HOUSE, I LIVE IN A PINK RABBITS HEAD 8D

2011-04-09 @ 08:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0