Vilse i skogen på tema dag

2010-10-07 @ 14:58:07
Ja! Anna och jag gick vilse i skogen idag. Vi skulle samla lite olika skogsgrejer och plötsligt hörde vi folk skrika.
Vi tyckte det lät lite strange men vi gick vidare.. Tills vi kom till en stor bred väg med massor av pilar åt olika håll o.o
Sen hörde vi alla skrika igen och då blev vi lite misstänksamma och då ringde annas telefon.
Det var Della som undrade vart vi var, och vi svarade. Tydligen hade hela klassen väntat där på oss och skrikit att vi skulle komma. :o
Så anna och jag fick skynda oss tillbaka! ♥
Ni kan få se en video blogg när Anna och jag var lite vilse och jag hittar ett barr sen haha!

Men för tillfället så får ni se en bild på mig i blont hår som Anna fotade!
Saknar det håret! ska nog bleka hela alltet i helgen igen.. vill få bort mitt disiga blåa :(

Kommentarer
Postat av: Henke

fett snygg bild det är läskigt att komma vilse i skogen O__O

2010-10-07 @ 15:52:50
Postat av: FRÅNDUVETVEM nej jag skämta Nåmi

Ditte ditt hår kommer dö om du bleker om det bby ;J

2010-10-07 @ 19:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0