Träff!

2010-10-16 @ 17:31:40
Hej, förlåt för så dålig uppdate... :(  Jag måste bli bättre!
Iaf - helgen har varit toppen hittils!
fredag - min födelsedag! :D
Jag fick:
1. En Japansk skoluniform som kommer om 2 veckor! (den med röd scarf)
2. En vinter jacka
3. Tygmärken - en med en dödskalle cupcake & en med två fåglar
4. två burkar directions Carnation Pink (ignorera stavning :c)
5. Blekningsmedel *här ska färgas hååår*
6. Ett halsband som har ett litet får på sig från en konstnär på deviantart 
7. Lim 
8. En bläckpenna man kan sudda med 
9. USB minne
..av mina föräldrar! sen fick jag tusentals fina saker av min kära släkt också! ♥
lördag - Stor fin träff med 4 internet kompisar! Kitty, Vera, Chizu & Ronja träffade Dante, Jag, Jack, Anna & Della!
Alla var jätte trevliga men jag behövde tyvärr gå hem klockan 4 pga att jag är bjuden på middag till några grannar ): Annars skulle jag kunna stanna i åratal! ♥
Lite bilder och videos;
Kitty fotade mig med en staty gubbe jag gav honom pengar och vi skakade hand och gjorde High five! 8D



En grym dansare som dansade på gatan och jag behövde filma, Han har mask så man ser inte hans ansikte och sen så tog han av den och jag blev chockad XD

Sen gick vi in i en zuper stor skivaffär och jag köpte The Ark's album  "In full regalia" ska lyssna på den snart när jag lyssnat klart på min spotify playlist :')
Det var allt för mig!

Kommentarer
Postat av: e l l e n ♥

haha! den har jag också vart med ! 8D

2010-10-17 @ 15:00:45
URL: http://craaazyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0