Spruta, pewpew & lite jack snack!

2010-11-30 @ 16:48:58
Helluuu!
Idag så vaknade jag på morgonen klockan tio i sju, somnade om och vaknade igen kvart över & gick ner och åt.
Fast vi var i så god tid så kom vi nästan försent iallafall, mamma lämnade min lillasyster först, sen följde hon oss till skolan och var med där till klockan nio. Då stack  vi och tog sprutan, jag var rädd, väldigt rädd. Men jag fixade det tillslut! Efter mycket tjat om hur snabbt det tog, att det var bättre än att få sjukdomen och hur ofarligt det var så tog jag bort min hand ifrån axeln och lät dom sticka in nålen. Det gjorde inte ont, eller .. det stack till jätte lite och sen så var det klart! När ni ska ta en spruta nästa gång så tänk på att det  är bättre en att få sjukdomen, det funkade för mig! ~ 
Så, vi gick tillbaka - eller.. jag gick tillbaka, mamma stack direkt efter. Vi fortsatte dagen och sen hoppar vi ett stort steg till slutet av slöjden. Våran träslöjdsfröken var på goooott humör idag! (suprise!)
Och hon tog upp sin sons svärd (han går i vår grupp..) pekade mot mig och mina kompisar och säger förtjust;
"Pew.. pew!!!" och vi börjar as garva. 
Något mindre roligt var däremot att min jacka har blivit stulen/utbytt mot någon annan jacka, så vi sa till våran lärare att vi hittade en likadan, så nån kanske har tagit fel. Vi identifierade saken, hittade ett busskort med killens namn, vi sökte upp honom - men han gick inte i vår skola. Så vi beslöt att jag skulle ta jackan med mig hem och ta med den tillbaka imorgon och göra ett nytt försök att hitta min jacka! 
Det var iallafall min dag. Hur har eran dag varit?
(P.S imorgon så är det 1 December. mys! ~
P.S 2 mamma ska köpa en HK choklad kalender till mig närsomhelst 
P.S 3 Pappa håller på att måla mitt rum lila! Ni kan få en bild om ni vill lite senare. Ska ba göra glosorna först..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0