Snart en skön dusch och lite anime på det! ^__^

2010-11-09 @ 20:22:28
Hellue! :D Jag sitter nu framför datorn och sneglar på mitt DS och undrar om jag ska köra ännu lite mer Pokémon.. hm?
btw! Min PokeWalker visar att jag gått 814 steg sen jag fixade den idag ^^' Det är ganska mycket för en data nörd som jag! :) Fast jag har ju annars hämtat ett stort jul paket och skrivit post-it lappar en massa.. (mina beställningar från julklapps agenterna kom idag.) och snart ska jag lägga mig ner i det varma badet och titta ut genom fönstret där det är ett snöigt landskap! Hur mycket snö är det hos er? :) Mycket/lite/ingenting?
Här är det ganska mycket, jag behövde gå hem med converse och dunjacka idag, rena pesten.
iaf, efter jag vart i badet ska jag titta några avsnitt på fruits basket, världens finaste anime om ni frågar mig! Ni borde verkligen checka den ;)
Det var allt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0