tjejkväll på stinsen igen...

2010-12-02 @ 16:59:05
..Yes! Anna, Jag, Dante och Nåmi ska till stinsen igen och fira.. att det snart är jul säger vi! :]
Är det någon mer än jag som fryser benen av sig när jag går utanför tröskeln?
20 minus här ju! kaaaaallt...

iaf här slänger jag in en liten snygg outfit bild!
tröja - Gina tricot
Byxor - Jag vet inte? dom är sen trean och VÄLDIGT tajta så jag tror jag dööör...
Ursäkta för wapanese posen höh.
och vem mer än jag skrattar högt åt en liten wb decora som vill se på L.M.C i gyllene knorren? XD

Kommentarer
Postat av: Lia

Jättesnyggt Ditte :D

2010-12-03 @ 06:46:35
Postat av: Tove

OMG STIIINSEN?
Bor ju typ däär : )

Svar: Nice! :D Jag med~
Ditte Lindroth

2012-12-15 @ 19:18:30
URL: http://tovees.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0