dansuppvisningen gick .. bra!

2010-12-05 @ 22:38:52
Hej! Jag har gjort en massa idag... känns det som, fast nej. Jag har egentligen nästan inte gjort ett skit.

Jag gick upp ur sängen först klockan ett, då var jag klar med design och allt. Fixade mig (= målade mig vit i ansiktet, tog på mig svarta kläder och fixade håret..) åt ananas och sen skyndade mig till Vilunda gymnasium (tror de hette så?) gick ner i den äckligt trånga källaren, väntade i timmar, dansade. det gick bra. Ja, iallafall ganska bra! n__n
Lite nöjd är jag allt - hihi! Igår kväll skrev jag också klart min novell - ganska lyckad.. fast ändå inte.
Men btw! jag kom av mig där! D: iallafall så fick jag i present filmen eclipse två marabou choklad kakor (Cookies and cream och Rasperry yogurt) Cookies and cream var skiiiiiiit go'!
Vi såg på eclipse och smaskade, filmen är bra. Såg den på bio detta år så jag visste vad som hände för det mesta.
Imorgon är det matteprov och det suger, jag har inte övat en smula men jag tror det går helt ok ändå.. Franska glosorna, eh. Inte övat nått. Ska vakna sju imorrn för att hinna klart! urk.
Men nog med mina problem, jag ska lägga mig ner nu och läsa One Piece och somna gott!
Håret idag! Sry för kvalitéten på bilden. Den är verkligen botten.

Kommentarer
Postat av: Lia

Skulle såå gärna vilja höra din novell ! Typiskt att man går i B.. ;D

2010-12-06 @ 07:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0